Mes norėtume žinoti:
Gatvės pavadinimą ir artimiausio prie atramos ar stulpo namo numerį, kas padėtų tiksliau nustatyti gedimo vietą.
Šviestuvo atramos ar stulpo numerį, kuris paprastai būna užrašytas stulpo cokolyje.
Kas atsitiko, pavyzdžiui: šviestuvas nedega, šviestuvas užsidega ir po kurio laiko gęsta (mirksi), dega dieną, akina, sudaužyta lempa ar apsauginis stiklas, atviros ar išlaužtos stulpo durelės, matosi atviri laidai, sugadintas stulpas.
Galimą gedimo priežastį, pavyzdžiui: automobilis atsitrenkė į stulpą, vandalizmas, stiprus vėjas ar po audros.
Jūsų vardą ir telefono numerį, kad galėtume, esant reikalui papildomai patikslinti aplinkybes.

Apie šias problemas visą parą informuokite mus nurodytoje formoje arba telefonu 8 (5) 249 60 05, 8 686 17097, elektroniniu paštu dispecerine@vgaet.lt .

Mūsų bendrovės remonto brigados pašalins apšvietimo gedimą artimiausiu, po Jūsų pranešimo, laiku. Paprastai remonto brigada pilnai sutvarko nesudėtingą ir įprastą gedimą per septynias ar dešimt darbo dienų. Žiemą, pradedant lapkričiu iki vasario mėnesio dėl didelio gedimų skaičiaus, gedimo šalinimas, kai kuriais atvejais, gali užtrukti iki aštuonių savaičių.

Atkreipiame Jūsų dėmesį į tai, kad kartais gatvės apšvietimas trumpam laikui (iki dvidešimties minučių) įjungiamas dienos metu, kai norima patikrinti jo veikimą po remonto.

Dėkojame, kad pranešate mums apie gatvių apšvietimo problemas.